Page 47 - IDEA Studie 05 2019 Dopady kvality prace ucitelu
P. 47

Tabulka A6.2: Citlivost na velikost předpokládané různorodosti kvality práce učitelů (kumulativní příspěvek k HDP II. Stagnačního scénáře)*  Základní** Nízká Vysoká Velmi vysoká STD=0.2 STD=0.1 STD=0.3 STD=0.4 mld. % mld. % mld. % mld. %     Kč -16849 -12429 0 10991 23084 21338 28915 37327 výchozího HDP Kč -8979 -12429 0 10991 23084 10018 13584 17282 výchozího HDP Kč -24473 -12429 0 10991 23084 33211 48127 62794 výchozího HDP Kč -30159 -12429 0 10991 23084 48611 67777 37327 výchozího HDP   Nereformní scénáře IV.(i) Nereformní pesimistický scénář I. Nereformní střední scénář II. Nereformní optimistický scénář Reformní scénáře III.(i) Reformní scénář zlepšení všech učitelů (mírné) III.(ii) Reformní scénář zlepšení všech učitelů (výrazné) IV.(ii) Reformní scénář generační výměny učitelů (vysoká kvalita absolventů) V.(i) Reformní kombinovaný scénář (mírné zlepšení KPU učitelů) V.(ii) Reformní kombinovaný scénář (výrazné zlepšení KPU učitelů) -332 % -245 % 0 % 216 % 454 % 420 % 569 % 735 % -177 % -245 % 0 % 216 % 454 % 197 % 267 % 340 % -482 % -245 % 0 % 216 % 454 % 654 % 947 % 1236 % -594 % -245 % 0 % 216 % 454 % 957 % 1334 % 735 %   * Ve stálých cenách roku 2010, diskontováno. ** STD označuje standardní odchylku rozdělení kvality práce učitelů. Vyšší hodnota odpovídá vyšší heterogenitě KPU. Základní hodnota STD předpokládaná u výsledků Obrázku 6.1 a v Tabulce 6.2 je 0,2. 45 


































































































   45   46   47   48   49