Page 53 - IDEA_Studie_02_2019_Elektromobily
P. 53
45% 40% 35%
30%
Graf 29: Odhad tržního podílu BEV při různých způsobech veřejné
00 Kč
ce
25%
podpory pro segment respondentů, kteří zvažují koupit BEV, PHEV
nebo HV
20%
15%
45%
10%
00 Kč 450 0
00 Kč 500 0
00Kč 5500
00 Kč 600 0
00 Kč 650 0
00Kč 7000
00Kč 7500
00Kč 8000
základní
scénář
parková
ní d
álniční zná
mka
pruhy
e-instala
40%
5%
35%
0%
30%
400 0
25% 20% 15% 10% 5% 0%
400000Kč 450000Kč 500000Kč 550000Kč 600000Kč 650000Kč 700000Kč 750000Kč 800000Kč
základní scénář parkování dálniční známka pruhy e-instalace
Graf 30: Odhad tržního podílu BEV při různých způsobech veřejné podpory, provozních nákladech a dojezdu BEV pro segment respondentů, kteří zvažují koupit BEV, PHEV nebo HV
70%
60%
50%
Graf30uýsv
40%
: Odha
d tržníh
o podíl
BEV p
ři různ
ch způ
obech
eřejné
y, prov
ozních
áklade
ch a doj
ezdu B
V pro s
egment
podpor n E res3p0%ondentů, kteří zvažují koupit BEV, PHEV nebo HV
20%
70%
10%
60%
0%
50%
400000Kč 450000Kč 500000Kč 550000Kč 600000Kč 650000Kč 700000Kč 750000Kč 800000Kč
40% 30% 20%
základní scénář
všechny 4
všechny 4 + (náklady=100Kč, dojezd=500km) všechny 4 + (náklady=50Kč, dojezd=500km)
10% všechny 4 + (náklady=0Kč, dojezd=500km)
0%
400000Kč 450000Kč 500000Kč 550000Kč 600000Kč 650000Kč 700000Kč 750000Kč 800000Kč
základní scénář
všechny 4
všechny 4 + (náklady=100Kč, dojezd=500km) všechny 4 + (náklady=50Kč, dojezd=500km) všechny 4 + (náklady=0Kč, dojezd=500km)
51