Page 7 - IDEA_Studie_02_2019_Elektromobily
P. 7

Obsah
OBSAH . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5 SEZNAM TABULEK. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .6 SEZNAM GRAFŮ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .6 SEZNAM OBRÁZKŮ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 7 VYSVĚTLIVKY ...................................................................8
ÚVOD . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
1 PODÍLY ELEKTROMOBILŮ NA TRHU . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .......
2 DŮVODY A BARIÉRY ROZVOJE ELEKTROMOBILITY. . . . . . . . . . . . . . . .......
3 VÝZKUM VNÍMÁNÍ ELEKTROMOBILITY A PREFERENCÍ OBYVATEL
PRO ELEKTROMOBILY . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
4 VNÍMÁNÍ ELEKTROMOBILITY NA STRANĚ POTENCIÁLNÍCH ZÁKAZNÍKŮ .
5 ODHAD POPTÁVKY PO ELEKTROMOBILECH A OCHOTY PLATIT ZA JEJICH CHARAKTERISTIKY . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
6 DISKUSE: MOŽNOSTI VEŘEJNÉ PODPORY ROZVOJE ELEKTROMOBILITY .
LITERATURA . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . PŘÍLOHY . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . 9 . . . . . . . 10 . . . . . . . 15
. . . . . . .22 . . . . . . .24
. . . . . . .34 . . . . . . .54 . . . . . . . 57 . . . . . . . 61
5




















































































   5   6   7   8   9