Page 74 - IDEA_Studie_02_2019_Elektromobily
P. 74

Panel III: všichni respondenti s úmyslem pořídit si ojetý automobil (nebo neví) do tří let
 náhodné parametry průměr
CNG -1,1982 HV -0,8677 PHEV -0,9844 BEV -2,2081
průměr (sm.chyba)
0,0903 0,0812 0,2368 0,8795 0,0862 0,0372 0,0159 0,0978 0,1543 0,0349 0,0810 0,0235 0,1658 0,3864 0,1879 0,2163 0,0830 0,0772 0,0473 0,0440
sm. chyba
0,0245 0,0296 0,0456 0,0436 0,0524 0,0715 0,0747 0,0742 0,0837 0,0676 0,0703 0,2838 0,1902
p stat
*** *** *** ** *** *** *** **
sm. chyba (průměr)
0,1296 0,0166 0,5971 2,9741 0,9839 0,4341 0,0913 -0,7868 0,3113 0,0663 0,1943 -0,0187 0,6673 1,6798 1,6806 0,5709 0,2195 -0,2984 0,0115 -0,0363
sm. chyba (sm. odch.)
0,5166 0,1829 0,5511 1,4647 0,1202 0,1960 0,3153 0,6209 0,5050 0,0836 0,2766 0,0369 0,9247 1,8025 0,7688 1,8393 0,2813 0,2021 0,1891 0,0840
p stat
** *** **
**
 Pořizovací cena auta
Provozní náklady‡
DOJEZD na benzín/naftu‡ DOJEZD na elektřinu BEV‡ DOBÍJENÍ pomalé PHEV [0.5,1h] DOBÍJENÍ pomalé PHEV [2,3,4h] DOBÍJENÍ pomalé BEV [2,4h] DOBÍJENÍ pomalé BEV [6,8,10h] INFR rychlé dobíjení BEV
INFR rychlé dobíjení BEV INFR pomalé dobíjení BEV INFR pomalé dobíjení BEV INFR pomalé dobíjení PHEV INFR pomalé dobíjení PHEV Emise znečisťujících látek‡ Emise skleníkových plynů‡
fixní koeficienty
DOJEZD na zemní plyn‡
DOJEZD na elektřinu PHEV‡
parkování 0,0890 dálniční známka 0,1149 pruhy ve městech 0,0046 elektroinstalace 0,0828
-0,7307 -0,3369 0,0874 0,1966 -0,1667 -0,0444 -0,0088 0,0080 -0,1396 -0,1576 -0,0674 0,1025 -0,0775 0,0214 0,0204 0,0340
průměr
p stat
* ***
*
**
   domácí plnička CNG
INFR rychlé dobíjení PHEV INFR rychlé dobíjení PHEV INFR rychlé dobíjení CNG INFR rychlé dobíjení CNG DOBÍJENÍ rychlé PHEV DOBÍJENÍ rychlé BEV
charakteristiky modelu
Log věrohodnosti Počet pozorování Počet respondentů
0,1431 -0,0201 -0,0952
0,0859 -0,0051 0,6812 -0,1656
-19 955 65 480 1 637
0,0226 0,0013
    Pozn. Dosažená hladina statistické významnosti je označena hvězdičkami: *** 1 %, * 5 %, * 10 %.
‡ Faktory označené tímto symbolem byly normované tak, aby průměr byl roven 0 a směrodatná odchylka byla rovná 1. Směrodatná odchylka rovná 1 odpovídá 1,00 Kč na 1 km provozních nákladů, 530 km nebo 200 km dojezdu na dočerpání benzínu/nafty v konvenčním automobilu nebo hybridu, 32 km nebo 176 km dojezdu na dobití baterie v PHEV nebo BEV, a 24,62 % a 22,02 % snížení emisí znečisťujících látek nebo skleníkových plynů oproti emisím konvenční technologie. Pořizovací cena je uvedená v 100 000 Kč. Délka dobití baterií je v hodinách, ostatní proměnné jsou binární.
72


























































   72   73   74   75   76