Page 9 - IDEA_Studie_02_2019_Elektromobily
P. 9

Graf 14: Souhlas s tvrzeními o důsledcích koupi automobilu z pohledu respondenta
– podíly ze segmentu lidí, kteří plánují koupit automobil do tří let (n=522) . . . . . . . . . . . . .
Graf 15: Představy o rozvoji elektromobility v době nákupu vozu – podíly ze segmentu lidí, kteří plánují koupit automobil do tří let (n=522) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Graf 16: Usnadnění nákupu elektromobilu – podíly ze segmentu lidí, kteří plánují koupit automobil do tří let (n=522) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Graf 17: Důvěra v jednotlivé mechanismy podpory – podíly ze segmentu lidí, kteří
plánují koupit automobil do tří let (n=522). . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Graf 18: Subjektivní důležitost faktorů při rozhodování v hypotetické volbě vozu – podíly ze segmentu lidí, kteří plánují koupit automobil do tří let (n=522) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Graf 19: Důvody vlastní volby vozu z nabídky- podíly ze segmentu lidí, kteří plánují
koupit automobil do tří let (n=522) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Graf 20: Ochota platit za normální dobíjení PHEV a BEV v závislosti na délce dobíjení. . . . Graf 21: Ochota platit za normální dobíjení PHEV a BEV v závislosti na délce dobíjení . . . .
Graf 22: Odhad tržního podílu BEV při různých provozních nákladech BEV pro segment respondentů bez záměru koupit BEV, PHEV nebo HV . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Graf 23: Odhad tržního podílu BEV při různém dojezdu, provozních nákladech
a ceně BEV pro segment respondentů bez záměru koupit BEV, PHEV nebo HV . . . . . . . . . .
Graf 24: Odhad tržního podílu BEV při různých způsobech podpor, provozních nákladech a ceně BEV pro segment respondentů bez záměru koupit BEV, PHEV nebo HV . . . . . . . . . .
Graf 25: Odhad tržního podílu BEV při různé délce dobíjení BEV a ceně BEV pro segment respondentů bez záměru koupit BEV, PHEV nebo HV . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Graf 26: Odhad tržního podílu BEV při různých provozních nákladech a pořizovací ceně CV pro segment respondentů bez záměru koupit BEV, PHEV nebo HV ............... ..
Graf 27: Odhad tržního podílu BEV při různých provozních nákladech BEV pro segment respondentů, kteří zvažují koupit BEV, PHEV nebo HV . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Graf 28: Odhad tržního podílu BEV při různém dojezdu, provozních nákladech
a cenách BEV pro segment respondentů, kteří zvažují koupit BEV, PHEV nebo HV. . . . . . .
Graf 29: Odhad tržního podílu BEV při různých způsobech veřejné podpory pro segment respondentů, kteří zvažují koupit BEV, PHEV nebo HV . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Graf 30: Odhad tržního podílu BEV při různých způsobech veřejné podpory,
provozních nákladech a dojezdu BEV pro segment respondentů, kteří zvažují koupit
BEV, PHEV nebo HV . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Graf 31: Odhad tržního podílu BEV při různé délce normálního dobíjení baterie BEV
pro segment respondentů, kteří zvažují koupit BEV, PHEV nebo HV . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Graf 32: Odhad tržního podílu BEV při různých provozních nákladech CV a cenách BEV (osa x) pro segment respondentů, kteří zvažují koupit BEV, PHEV nebo HV. . . . . . . . . . . . .
Graf 33: Odhad tržního podílu BEV při různých pořizovacích cenách CV a BEV (osa x)
pro segment respondentů, kteří zvažují koupit BEV, PHEV nebo HV . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Seznam obrázků
Obrázek 1. Příklad jedné z výběrových karet – volba mezi různými auty. . . . . . . . . . . . . . . . . 7
. .29 . .29 . .30 . . 31 . .32
. .32 . . 41 . .44
. .46 . . 47 . . 47 . .48 . .48 . .49 . .50 . . 51
. . 51 . .52 . .52 . . 53
. .39
































































   7   8   9   10   11