Page 30 - IDEA Studie 03 2019 Zatizeni domacimi ukoly
P. 30

Zkratka Celý název země
ARM Arménie
AUS Austrálie
AUT Rakousko
BGR Bulharsko
BHR Bahrajn
BIH Bosna a Hercegovina BWA Botswana
COL Kolumbie
CZE Česká republika CYP Kypr
DEU Německo
DNK Dánsko
EGY Egypt
ENG Anglie
GEO Gruzie
GHA Ghana
HKG Hongkong HUN Maďarsko
IRN Írán
Zkratka Celý název země
ISR Izrael
ITA Itálie
JOR Jordánsko JPN Japonsko KOR Jižní Korea KWT Kuvajt LBN Libanon LTU Litva
LVA Lotyšsko MAR Maroko MLT Malta
MNG Mongolsko MYS Malajsie NLD Nizozemsko NOR Norsko
NZL Nový Zéland OMN Omán
PSE Palestina QAT Katar
Zkratka Celý název země
ROM Rumunsko RUS Rusko
SAU Saudská Arábie SCG Srbsko
SCO Skotsko
SGP Singapur
SLV Salvador
SVK Slovensko
SVN Slovinsko
SWE Švédsko
THA Thajsko
TUN Tunisko
TUR Turecko
TWN Tchaj-wan
UKR Ukrajina
USA Spojené státy americké YEM Jemen
Tabulka A5: Zkratky a názvy zemí z TIMSS 2007
     Tabulka A6: Vztahy mezi test skóre a zatížením domácími úkoly v matematice v 8. třídě
    Panel A: Bez fixních efektů
Svět 8. třída
-4,064
(0)
-3,04
(0)
-0,012
(0,961)
0,0828
(0,687)
-0,474
(0,018)
-0,246
(0,148)
Česká republika 8. třída
-1,064
(0,065)
-7,15
(0)
-2,422
(0)
-8,56
(0)
Četnost DÚ Délka DÚ
 Panel B: Fixní efekty zemí
Četnost DÚ Délka DÚ
Panel C: Fixní efekty škol
Četnost DÚ Délka DÚ
  Poznámky: Koeficienty odhadnuty pomocí regresních rovnic (OLS) z pěti pravděpodobných skóre v testu a vážené podle oficiální metodiky. Kontrolováno o pohlaví, věk a zkušenosti, používané výukové metody učitele, velikost třídy, časová dotace předmětu, procento znevýhodněných dětí ve škole, velikost města, pohlaví žáka a vzdělání rodičů. U ČR kontrolujeme v osmé třídě, jestli se jedná o gymnázium. Horní číslo značí koeficient (zvýšení četnosti o 10 procentních bodů a zvýšení délky DÚ o 10 minut). Spodní údaj v závorce uvádí statistickou významnost koeficientu ve formě p-hodnoty.
28



























   28   29   30   31   32