Page 43 - IDEA Studie 05 2019 Dopady kvality prace ucitelu
P. 43

Kvalita a efektivita vzdělávání a vzdělávací soustavy ve školním roce 2017/2018. Výroční zpráva ČŠI (2018). https://www.csicr.cz/Csicr/media/Prilohy/Obr%C3%A1zky%20ke%20%C4%8Dl%C3%A1nk%C5%AFm/ 2018/Vyrocni-zprava-CSI-2017-2018_final-verze.pdf Levin, K. (2014). Celoplošné zlepšení vzdělávacího systému, překlad A. Veselý, Univerzita Karlova v Praze, Fakulta sociálních věd, ISBN 978-80-87404-51-5. Meroni, E. C., Vera-Toscano, E., Costa, P. (2015). Can Low Skill Teachers Make Good Students? Empirical Evidence from PIAAC and PISA. Journal of Policy Modelling, 27, 308-323. Münich, D., Ondko, P., Straka, J. (2012). Dopad vzdělanosti na dlouhodobý hospodářský růst a deficity důchodového systému. Praha: IDEA Studie 2/2012. https://idea.cerge-ei.cz/documents/Studie_2012_02_ Vzdelanost.pdf Münich, D., Protivínský, T. (2013). Dopad vzdělanosti na hospodářský růst: ve světle nových výsledků PISA 2012. Praha: IDEA Studie 10/2013. https://idea.cerge-ei.cz/files/IDEA_Studie_10_2013.pdf Münich, D. (2017a). IDEA PRO VOLBY 2017. Nízké platy učitelů: hodně drahé šetření. Praha: IDEA Studie 10/2017. https://idea.cerge-ei.cz/files/IDEA_Studie_10_2017_Platy_ucitelu/mobile/index.html Münich, D. (2017b). IDEA PRO VOLBY 2017. Platy učitelů ve volebních programech: přehled a rozbor. Praha: IDEA Studie 13/2017. https://idea.cerge-ei.cz/files/IDEA_Studie_13_2017_Platy_ucitelu_II/mobile/ index.html Národní zpráva PISA 2015 (2016). Česká školní inspekce. https://www.csicr.cz/Csicr/media/ Prilohy/PDF_el._publikace/Mezin%C3%A1rodn%C3%AD%20%C5%A1et%C5%99en%C3%AD/NZ_ PISA_2015.pdf Nye, B., Konstantopoulos, S., Hedges, L. V. (2004). How Large are Teacher Effects. Educational Evaluation and Policy Analysis, 26(3), 237-257. OECD (2010) The High Cost of Low Educational Performance: The Long-Run Economic Impact of Improving PISA Outcomes. PISA, OECD Publishing. https://www.oecd.org/pisa/44417824.pdf OECD (2018). Education at a Glance. http://www.oecd.org/education/education-at-a-glance/ Ost, B. (2014). How Do Teachers Improve? The Relative Importance of Specific and General Human Capital. American Economic Journal: Applied Economics 6(2), 127-151. Rivkin, S. G., Hanushek, E. A., Kain, J. F. (2005). Teachers, Schools, and Academic Achievement. Econometrica, 73(2), 417-458. Rockoff, J. E. (2004). The Impact of Individual Teachers on Student Achievement: Evidence from Panel Data. The American Economic Review, 94(2), 247-252.Van der Grift, W. (2007). Quality of Teaching in Four European Countries: A Review of the Literature and Application of an Assessment Instrument. Educational Research, 49(2), 127-152. Sahlberg, P. (2011). Finnish Lessons: What Can the World Learn from Educational Change in Finland?, Teachers College Press. Van de Grift, W. (2007) Quality of teaching in four European countries: a review of the literature and application of an assessment instrument. Educational Research, 49(2), 127-152, DOI: 10.1080/00131880701369651. http://dx.doi.org/10.1080/00131880701369651 Van der Steeg, M., Gerritsen, S. (2016). Teacher Evaluations and Pupil Achievement Gains: Evidence from Classroom Observations. De Economist, 164, 419-443. Zavistowska, A. (2014). The Black Box of the Educational Reforms in Poland: What Caused the Improvement in the PISA Scores of Polish Students?, Polish Sociological Review 187(3), 333-350. http://polish-sociological-review.eu/wp-content/uploads/2014/11/PSR187-04.pdf                41 


































































































   41   42   43   44   45