Page 36 - IDEA Studie 07 2020 Grantova podpora UK
P. 36

GRANTOVÁ PODPORA A DOKTORSKÉ STUDIUM:
ANALÝZA DAT GRANTOVÉ AGENTURY UNIVERZITY KARLOVY IDEA 2020
Glocker, D. (2011). The effect of student aid on the duration of study. Economics of Education Review, 30(1), 177-190.
Gunnes, T., Kirkebøen, L. J., & Rønning, M. (2013). Financial incentives and study duration in higher education. Labour economics, 25, 1-11.
Hasgall, A., Saenen, B., Borrell-Damian, L., Van Deynze, F., Seeber, M., & Huisman, J. (2019). Doctoral education in Europe today: approaches and institutional structures.
Jacob, B. A., & Lefgren, L. (2011). The impact of research grant funding on scientific productivity. Journal of public economics, 95(9-10), 1168-1177.
Jacob, B. A., & Lefgren, L. (2011). The impact of NIH postdoctoral training grants on scientific productivity. Research Policy, 40(6), 864-874.
Masarykova Univerzita (2015). Dlouhodobý záměr Masarykovy university na léta 2016–2020.
Ministerstvo školství, mládeţe a tělovýchovy (2019). Výroční zpráva o stavu a rozvoji vzdělávání v České republice v roce 2018
Ministerstvo školství, mládeţe a tělovýchovy (2019). Pravidla pro poskytování příspěvku a dotací veřejným vysokým školám Ministerstvem školství, mládeţe a tělovýchovy pro rok 2019. Č. j.: MSMT-2019/2019-2
Murphy, R., & Wyness, G. (2016). Testing means-tested aid.
Scott-Clayton, J. (2011). On money and motivation a quasi-experimental analysis of financial incentives for college achievement. Journal of Human resources, 46(3), 614-646.
Univerzita Karlova (2018). Opatření rektora č. 25/2018. Zásady činnosti Grantové agentury Univerzity Karlovy
Univerzita Karlova (2019). Výroční zpráva o činnosti za rok 2018. ISBN 978-80-87489-19-2. https://cuni.cz/UK-8533-version1-vzc_2018_web.pdf
Univerzita Karlova (2015). Dlouhodobý-strategický záměr Univerzity Karlovy 2016-2020. Vláda České republiky (2019). Nařízení vlády č. 347/2019 Sb.
Zelenka A., Sedláček, J., Šmídová, M., Lounek, V., Ryška, R. a Koucký J. (2019). Souhrnná zpráva o šetření absolvent 2018.
  34


















































































   34   35   36   37   38