Page 27 - IDEA Studie 02 2023 Pandemie a ocekavani
P. 27

PANDEMIE A OČEKÁVÁNÍ RODIČŮ OHLEDNĚ NÁVRATNOSTI INVESTIC DO VZDĚLÁVÁNÍ DĚTÍ IDEA 2023  Graf A2: Očekávání rodičů ohledně návratnosti časových investic do vzdělávání podle vzdělání rodičů, schopností žáka a spokojenosti s distanční výukou 15 10 5 0 -5 -10 -15 -20 -25 Poznámky: Sloupečky zobrazují koeficienty z regresní analýzy s individuálními fixními 2 175 (bez VŠ, slabší žák, podprůměrné hodnocení DV), 2 586 (bez VŠ, slabší žák, nadprůměrné hodnocení DV), s 2 097 (bez VŠ, nadprůměrný žák, podprůměrné hodnocení DV), 2 578 (bez VŠ, nadprůměrný žák, nadprůměrné hodnocení DV), 1 214 (s VŠ, slabší žák, podprůměrné hodnocení DV), 1 472 (s VŠ, slabší žák, nadprůměrné hodnocení DV), s 1 294 (s VŠ, nadprůměrný žák, podprůměrné hodnocení DV), 1 444 (s VŠ, nadprůměrný žák, nadprůměrné hodnocení DV) pozorováními. Úsečky představují konfidenční intervaly. Koeficienty jsou získané z regresní rovnice, ve které jsou vysvětlující proměnné stejné jako v Tabulce A4. Standardní chyby klastrované na úrovni jednotlivce. Pozorování vážená podle popisu v sekci Data a metodologie. Vysvětlovaná proměnná je přirozený logaritmus očekávaného příjmu dítěte ve 30 letech.                                                    Podprůměrná Nadprůměrná Podprůměrná Nadprůměrná Podprůměrná Nadprůměrná Podprůměrná Nadprůměrná DV DV DV DV DV DV DV DV Slabší žák Nadprůměrný žák Slabší žák Nadprůměrný žák Rodič bez VŠ Rodič s VŠ Graf A3: Očekávání rodičů ohledně návratnosti finančních investic do vzdělávání podle vzdělání rodičů, schopností žáka a spokojenosti s distanční výukou 20 15 10 5 0 -5 -10 -15 -20 -25 Poznámky: Sloupečky zobrazují koeficienty z regresní analýzy s individuálními fixními 2 175 (bez VŠ, slabší žák, podprůměrné hodnocení DV), 2 586 (bez VŠ, slabší žák, nadprůměrné hodnocení DV), s 2097 (bez VŠ, nadprůměrný žák, podprůměrné hodnocení DV), 2 578 (bez VŠ, nadprůměrný žák, nadprůměrné hodnocení DV), 1 214 (s VŠ, slabší žák, podprůměrné hodnocení DV), 1 472 (s VŠ, slabší žák, nadprůměrné hodnocení DV), s 1 294 (s VŠ, nadprůměrný žák, podprůměrné hodnocení DV), 1 444 (s VŠ, nadprůměrný žák, nadprůměrné hodnocení DV) pozorováními. Úsečky představují konfidenční intervaly. Koeficienty jsou získané z regresní rovnice, ve které jsou vysvětlující proměnné stejné jako v Tabulce A4. Standardní chyby klastrované na úrovni jednotlivce. Pozorování vážená podle popisu v sekci Data a metodologie. Vysvětlovaná proměnná je přirozený logaritmus očekávaného příjmu dítěte ve 30 letech.                                                     Podprůměrná Nadprůměrná Podprůměrná Nadprůměrná Podprůměrná Nadprůměrná Podprůměrná Nadprůměrná DV DV DV DV DV DV DV DV Slabší žák Nadprůměrný žák Slabší žák Nadprůměrný žák Rodič bez VŠ Rodič s VŠ 25 


































































































   25   26   27   28   29