Page 10 - IDEA Studie 2 2018 Nazvy firem
P. 10

 Poznámka: Grafy zobrazují velikost vlivu použití anglických termínů (panel A), resp. „národních" klíčových slov (panel B) v názvech firem na výšku jejich tržeb. Čím je odstín barvy tmavší, tím je efekt silnější. V zemích germánské jazykové skupiny jsou výsledky smíšené. Zatímco v Norsku použití anglického slova růst tržeb zpomalí o více než půl procentního bodu, v Rakousku a Nizozemsku růst tržeb naopak zrychlí. Vliv použití „národního“ klíčového slova je ve většině zkoumaných zemí pozitivní. Téměř o čtyři procentní body dokáže použití „národního“ slova zvýšit růst tržeb v Polsku, o jeden procentní bod ve Skandinávii, Španělsku, Itálii, Francii, Irsku a Německu. Jediný statisticky významný negativní vliv použití „národního“ slova pozorujeme v Rumunsku, kde snižuje růst tržeb o jeden procentní bod. 8 


































































































   8   9   10   11   12