Page 2 - IDEA Studie 5 2022 Vyucovaci metody
P. 2

  O AUTORECH | ABOUT THE AUTHORS Václav Korbel Výzkumník think-tanku IDEA při Národohospodářském ústavu AV ČR, v. v. i. Získal doktorát na Institutu ekonomických studií Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy. Kromě toho působí ve společnosti PAQ Research a také pracoval jako analytik na Ministerstvu školství, mládeže a tělovýchovy ČR. Researcher of the IDEA think-tank at the He obtained a doctorate at the Institute of Economic Studies, Faculty of Social Sciences, Charles University. In addition, he works in PAQ Research organization. In the past he worked as an analyst at the Ministry of Education, Youth and Sports of the Czech Republic.   Upozornění: Tato studie reprezentuje pouze názory autorů, a nikoli oficiální stanovisko Národohospodářského ústavu AV ČR, v. v. i. či Centra pro ekonomický výzkum a doktorské studium UK v Praze (CERGE). Warning: This study represents only the views of the authors and not the official position of the Charles University in Prague, Center for Economic Research and Graduate Education as well as the Economics Institute of the Czech Academy of Sciences, v. v. i. Intenzita používání vyučovacích metod učiteli a jejich vztah s výsledky vzdělávání Studie 5 / 2022 © Václav Korbel Národohospodářský ústav AV ČR, v. v. i., 2022 ISBN 978-80-7344-628-4 (Národohospodářský ústav AV ČR, v. v. i.) 


































































































   1   2   3   4   5