Page 23 - IDEA Studie 02 2023 Pandemie a ocekavani
P. 23

PANDEMIE A OČEKÁVÁNÍ RODIČŮ OHLEDNĚ NÁVRATNOSTI INVESTIC DO VZDĚLÁVÁNÍ DĚTÍ IDEA 2023  Maldonado, J. E., & De Witte, K. (2022). The effect of school closures on standardised student test outcomes. British Educational Research Journal, 48(1), 49-94. Menzel, A., & Miotto, M. (2020). Rozdílné ekonomické dopady krize covid-19 na muže a ženy v Česku. IDEA anti Covid-19. PAQ Research (2020). Distanční výuka na jaře a na podzim. https://www.paqresearch.cz/post/distan%C4%8Dn%C3%AD-v%C3%BDuka-na- ja%C5%99e-a-na-podzim PAQ Research (2021a). Dopady pandemie covid-19 na žáky. Report č. 3. Posun matematické a čtenářské gramotnosti žáků 5. tříd ZŠ. https://88760faa-4149-467c- 8d6a-6e154cd4c14.usrfiles.com/ugd/88760f_355d58a183f94cafb33d5d48a0831be4.pdf PAQ Research (2021b). Život během pandemie. https://www.zivotbehempandemie.cz Patrick, S. W., Henkhaus, L. E., Zickafoose, J. S., Lovell, K., Halvorson, A., Loch, S., ... & Davis, M. M. (2020). Well-being of parents and children during the COVID-19 pandemic: a national survey. Pediatrics, 146(4), e2020016824. Patrinos, H., Vegas E., & R. Carter-Rau (2022). An analysis of COVID-19 student learning loss. World Bank Group Policy Research Working paper, 10033. Putnam, Robert D. (2015). Our kids: the American dream in crisis. New York: Simon and Schuster. ISBN 1-4767-6990-7. Straková, J., Greger, D., & Soukup, P. (2017). Factors affecting the transition of fifth graders to the academic track in the Czech Republic. International Studies in Sociology of Education, 26(3), 288-309.      21 


































































































   21   22   23   24   25