Page 29 - IDEA Studie 05 2019 Dopady kvality prace ucitelu
P. 29

 Obrázek 4.2: II. Nereformní optimistický scénář (rozdělení kvality práce učitelů zůstává zachováno) nový průměr = původní průměr kvalita práce učitelů     V tomto scénáři jsou opatření schopna zajistit pouze stagnaci rozdělení KPU. Rozdělení KPU na tomto obrázku je tudíž stejné s výchozím rozdělení KPU. Výsledné průměrné test-skóre žáků v budoucnosti by tudíž bylo totožné s posledním známým PISA skóre v roce 2015.  Obrázek 4.3: III. Reformní scénář zvyšování kvality práce učitelů u všech učitelů (posun rozdělení kvality práce učitelů doprava) Panel A: Mírné zvyšování kvality práce u všech učitelů původní průměr nový průměr kvalita práce učitelů Panel B: Výrazné zvyšování kvality práce u všech učitelů původní průměr nový průměr kvalita práce učitelů           V tomto scénáři mají opatření charakter výrazných investic do dalšího vzdělávání stávajících učitelů. Vzhledem k tomu, že k dalšímu vzdělávání dochází u všech učitelů a ve stejné míře, dochází v čase k posunu celého rozdělení KPU doprava. Uvažována jsou přitom méně a více výrazná opatření. 27 četnost učitelů četnost učitelů četnost učitelů 


































































































   27   28   29   30   31