Page 23 - IDEA Studie 10 2018 Intelektualni dovednosti ceskych ucitelu
P. 23

      Velikost populace 25–60 let ve vzorku       Počet učitelů 25–60 let ve vzorku  PIAAC resp. ALL skóre učitelů  čtenářské    matematické    ICT  průměr  standardní odchylka  průměr  standardní odchylka  průměr   standardní odchylka   Švýcarsko    4 195  80    297,2  34,0    315,3  35,2    –   –   Nový Zéland   5 534   207   309,3   33,7   297,4   39,4   –    –   Maďarsko   4 088 135   302,6 42,7   310,1 37,0   –  –   Belgie  3 600  160  297,4  35,6  302,1  35,8  283,5   38,0   Česká republika  3 836  102  302,8  34,0  299,7  33,9  301,8   40,4   Dánsko  5 082  314  286,5  38,0  290,0  41,6  285,1   37,5   Francie  5 097  173  295,4  36,7  298,8  39,6  –   –   Itálie  3 538  122  274,9  40,9  268,3  43,0  –   –   Japonsko  3 789  64  317,6  31,4  318,8  32,8  299,3   37,9   Korea  5 063  87  300,4  29,0  296,7  33,9  297,4   29,3   Nizozemsko  3 642  109  308,3  34,5  302,8  37,5  295,7   32,6   Norsko  3 543  226  303,4  35,5  304,6  40,8  294,5   34,0   Polsko   4 443   158   292,9   39,6   278,7   45,5   277,3    46,9   Rusko   2 366 137   278,3 38,6   270,8 35,4   275,1  47,8   Slovensko  4 139  113  288,5  29,9  298,5  33,8  278,5   34,0   Španělsko  4 553  126  289,3  33,8  282,0  35,9  –   –   Velká Británie   6 744   196   301,7   33,8   293,2   38,4   300,2    31,3   Průměr                    Graf A3.1: Statistické rozdělení čtenářských skóre a rozdíly mezi dospělou populací a učiteli Populace a učitelé mezi 25–60 let Čtenářská gramotnost Japonsko Nový Zéland Nizozemsko Norsko Česko Maďarsko Velká Británie Korea Belgie Švýcarsko Francie Polsko Španělsko Slovensko Dánsko Rusko Itálie 150 170 190 210 230 250 270 290 310 330 350 370 Populace, věk 25–60 Učitelé, věk 25–60 Populační průměry za všechny země                                                                                                                   Příloha I: Doplňující tabulky a grafy Tabulka A2.2: Mezinárodní srovnání vzorků učitelů mateřských, základních a středních škol v PIAAC resp. ALL datech  Pozn.: Ruský vzorek neobsahuje obyvatele hlavního města Moskva (OECD 2013). Průzkumu ICT dovedností se neúčastnily všechny země. 21 Graf A3.2: Statistické rozdělení matematických skóre a rozdíly mezi dospělou populací a učiteli 


































































































   21   22   23   24   25