Page 25 - IDEA Studie 05 2019 Dopady kvality prace ucitelu
P. 25

Populace, věk 45–60 Učitelé, věk 45–60 Populační průměry za všechny země Populace, věk 25–44 Učitelé, věk 25–44 Populační průměry za všechny země  Obrázek 2.3: Statistické rozdělení matematických skóre a rozdíly mezi dospělou populací a učiteli Panel A: Populace a učitelé mezi 45-60 let Numerická gramotnost Japonsko Švýcarsko Maďarsko Slovensko Nizozemsko Korea Nový Zéland Norsko Velká Británie Belgie Dánsko Česká republika Francie Polsko Španělsko Rusko Itálie 150 170 190 210 230 250 270 290 310 330 350 370 test-skóre Populace, věk 45–60 Učitelé, věk 45–60 Populační průměry za všechny země Panel B: Populace a učitelé mezi 25-44 let Numerická gramotnost Japonsko Švýcarsko Belgie Norsko Maďarsko Nizozemsko Česká republika Francie Nový Zéland Slovensko Korea Velká Británie Dánsko Španělsko Itálie Polsko Rusko 150 170 190 210 230 250 270 290 310 330 350 370 test-skóre Populace, věk 25–44 Učitelé, věk 25–44 Populační průměry za všechny země                                                                                                                                                               Obrázek 2.4: Statistické rozdělení ICT skóre a rozdíly mezi dospělou populací a učiteli Panel A: Populace a učitelé mezi 45-60 let ICT gramotnost Rusko Francie Česka republika Japonsko Itálie Nizozemsko Norsko Korea Polsko Dánsko Belgie 150 170 190 210 230 250 270 290 310 330 350 370 test-skóre Populace, věk 45–60 Učitelé, věk 45–60 Populační průměry za všechny země Panel B: Populace a učitelé mezi 25-44 let ICT gramotnost Francie Česká republika Rusko Korea Itálie Japonsko Belgie Dánsko Polsko Nizozemsko Norsko 150 170 190 210 230 250 270 290 310 330 350 370 test-skóre Populace, věk 25–44 Učitelé, věk 25–44 Populační průměry za všechny země                                                                                          23 Obrázek 4.0: I. Střední nereformní scénář a II. Optimistický nereformní scénář (stagnace) na základě historického vývoje PISA skóre českých žáků 


































































































   23   24   25   26   27