Page 46 - IDEA Studie 05 2019 Dopady kvality prace ucitelu
P. 46

 Obrázek A5.2: Citlivost vývoje průměrných test-skóre žáků v závislosti na velikosti počáteční různorodosti kvality práce učitelů (měřeno velikostí směrodatné odchylky) v V. kombinovaném scénáři; (i) mírné zlepšování stávajících učitelů, (ii) výrazné zlepšování stávajících učitelů 640 590 540 490 440 390 340 2020 2030 Finsko 2006 Česko 2006 Polsko 2015                         2040 2050 2060 Rok Výrazné zlepšení učitelů: Std. odchylka = 0,4 Std. odchylka = 0,3 Std. odchylka = 0,2 Std. odchylka = 0,1 2070 2080 2090 2100 Mírné zlepšení učitelů: Std. odchylka = 0,4 Std. odchylka = 0,3 Std. odchylka = 0,2 Std. odchylka = 0,1         44 Průměr matematické a přírodovědní gramotnosti PISA 


































































































   44   45   46   47   48