Page 27 - IDEA Studie 5 2022 Vyucovaci metody
P. 27

INTENZITA POUŽÍVÁNÍ VYUČOVACÍCH METOD UČITELI A JEJICH VZTAH S VÝSLEDKY VZDĚLÁVÁNÍ IDEA 2022  Appendix Žák Pohlaví Otec v domácnosti Počet sourozenců Učitel Věk Škola Velikost školy Pozorování Tabulka A1: Charakteristiky žáků podle ročníku a podle přihlášky na víceletá gymnázia      4. tř. 49 % 51 % 84 % 10,4 % 56,6 % 19,4 % 13,6 % 5. tř. 49 51 85 10,1 58,1 18,6 13,3 6. tř. Rozdíl 4.–6. tř. (p-hod.) Celkem – podle ročníku            Pohlaví % Dívky Chlapci Žádný Jeden Dva Tři a více Žena Méně než 30 30-50 50-60 Více než 60 % % % % % % % 48% 52% 0,76 86% 0,89 9,8 % 0,46 59,2 % 0,09 19,0 % 0,97 12,0 % 0,08 97% 3% 0,19 90% 0,00 17,67 0,63 10,6 % 0,00 59,5 % 0,00 27,9 % 0,88 2,0 % 0,54 403,2 0,00 2 785 96 % Muž 4% Vysokoškolské vzdělání 92 % Zkušenosti 17,79 96 4% 90% 17,47 11,9 % 58,3 % 27,5 % 2,4 % 379,0 3 590 11,9 % 58,0 % 27,9 % 2,3 % 376,2 4 556             25 


































































































   25   26   27   28   29