Page 28 - IDEA Studie 5 2022 Vyucovaci metody
P. 28

INTENZITA POUŽÍVÁNÍ VYUČOVACÍCH METOD UČITELI A JEJICH VZTAH S VÝSLEDKY VZDĚLÁVÁNÍ IDEA 2022 Graf A1: Rozdíly ve vyučovacích metodách mezi čtením a matematikou  (podíly učitelů podle četnosti vyučovací metody ve čtení a matematice)               0-20 Přednášení (v %) Čtení 40-60 Osvojení (v %) Čtení 20-40 40-60 20-40 60-80 80-100 0-20 60-80 80-100         0%         0% 0% 0% 0%   1%  14%  18%  0% 0%   0% 0% 0%       24%  28%  0% 0%  0% 0% 0% 0%  5%     10%    0% 0%            0% 0%          0% 0% 0% 0%  10%  3%  11%  0% 0% 0% 0%    0%  9%  1%  20%   0%  12%  4%  28%   0%      0%    1%    0%   0-20 20-40 40-60 60-80 80-100 0-20 20-40 40-60 60-80 80-100 0-20 Porozumění (v %) Čtení 40-60 60-80 80-100 0-20 20-40 40-60 60-80 80-100 0-20 20-40 40-60 60-80 80-100 0-20 Testování (v %) Čtení 40-60 60-80                     20-40 20-40 80-100        0% 0% 0% 0% 0%                0% 0% 0% 0%  5%  5%  4%  0% 0% 0% 0%   5%  5%  9%  14%  7%  29%  4%     4%    10%          0% 0% 0% 0% 0%           27%    7%     0% 0%  0%  30%  0% 0%  21%  13%  0% 0%  0% 0% 0% 0%  2%     0% 0% 0%            Poznámky: Každá buňka značí podíl učitelů, kteří vyučují danou kombinací četností v matematice a čtení ve 4. ročníku. Definice vyučovacích metod viz Tabulka 1. 26 Matematika Matematika Matematika Matematika 


































































































   26   27   28   29   30