Page 32 - IDEA Nerovnosti ve vzdelavani COVID19 kveten2020 18
P. 32

PANDEMIE COVID-19 A SOCIÁLNĚ-EKONOMICKÉ NEROVNOSTI VE VZDĚLÁVÁNÍ IDEA 2020
 OECD (2020). A framework to guide an education response to the COVID-19 Pandemic of 2020. OECD Publishing.
Prokop, D., Hrubá, L. & Kunc, M. (2020). Život během pandemie - Ekonomické problémy domácností a distanční vzdělávání. PAQ a iniciativa IDEA anti Covid-19. https://drive.google.com/file/d/1xiYSzGcptexPnACF3CiEVqMl3bfZwssm/view
Šeďová, K., Sedláček, M., Švaříček, R., Majcík, M., Navrátilová, J., Drexlerová, A., Kychler, J., & Šalamounová, Z. (2019). Do those who talk more learn more? The relationship between student classroom talk and student achievement. Learning and Instruction, 63, 101217.
Straková, J., J. Simonová &, Greger., D. (2017). „Ověření konceptu akademického optimismu na českých školách druhého stupně povinného vzdělávání.“ Pedagogická orientace 27 (3): 397–418
Špaček, O., Šafr, J., & Vojtíšková, K. (2010). Rodiče a výchova 2010. Závěrečná zpráva z výzkumu. Praha: SoÚ AV ČR v.v.i. Dostupné na https://is.muni.cz/el/1441/podzim2013/SP7MK_MTO2/46631648/Text_A_JEN_DO_STRANY_8_Rodic e_a_vychova.pdf
Veselý, A., Fischer, J., Jabůrková, M., Pospíšil, M., Prokop, D., Sáblík, R., Stuchlíková, I., Štech, S. (2019). Hlavní směry vzdělávací politiky ČR do roku 2030+
Viner, R. M., Russell, S. J., Croker, H., Packer, J., Ward, J., Stansfield, C., Mytton, O., Bonell C., & Booy, R. (2020). School closure and management practices during coronavirus outbreaks including COVID-19: a rapid systematic review. The Lancet Child & Adolescent Health.
 30


























































































   30   31   32   33   34