Domů
>
IDEA anti COVID-19
- 2021 (1)
- 2020 (32)
- Prosinec (1)
- Říjen (2)
- Září (1)
- Srpen (2)
- Červenec (2)
- Červen (4)
- Květen (3)
- Duben (6)
- Makroekonomická politika v časech koronavirové epidemie
- Serologické testy na protilátky covid-19: K čemu nám mohou být dobré
- Využití technologie Bluetooth pro trasování šíření covid-19
- Kurzarbeit: zahraniční zkušenost s dotováním zkrácené pracovní doby
- Dodržování zákazů v době koronaviru: vymáhání musí být cílené efektivně
- Sběr osobních údajů pro chytré trasování COVID-19: Jak lidi motivovat a neodradit
- Březen (11)
- Jak komunikovat vládní krizová opatření? Často je opakovat
- Jak komunikovat s veřejností? Poznatky behaviorální ekonomie v boji proti COVID-19
- Iniciativa Model antiCOVID-19 pro ČR
- Přehled zahraničních testovacích praxí: ekonomicko-statistická perspektiva
- Přístup domácností k nákaze a vládním opatřením: Aktuálně z terénu
- Lekce behaviorální ekonomie v prevenci: jak také bojovat s covid-19
- Testování na covid-19: pozor na více škod než užitku
- Insolvence v časech koronaviru: návrh dočasných změn insolvenčního zákona
- Pomoc státu firmám na udržení zaměstnanosti: rychlá, jednoduchá, ekonomicky smysluplná
- Ekonomický šok, jaký svět neviděl: ekonomiku musíme rychle zmrazit a pak ji znovu probudit
- Ekonomie společenského odstupu pro každého: případ Covid 19
IDEA anti COVID-19
Dodržování zákazů v době koronaviru: vymáhání musí být cílené efektivně
// CREATION DATE // note the special format due to date() not functioning with other languages ?> // CREATION DATE MOVED UP ?>3. 4. 2020 IDEA anti COVID # 12 | Autor: Libor Dušek
Více: Dodržování zákazů v době koronaviru: vymáhání musí být cílené efektivně
Sběr osobních údajů pro chytré trasování COVID-19: Jak lidi motivovat a neodradit
// CREATION DATE // note the special format due to date() not functioning with other languages ?> // CREATION DATE MOVED UP ?>2. 4. 2020 IDEA anti COVID # 11 | Autor: Ole Jann, odborný překlad Ludmila Matysková
Více: Sběr osobních údajů pro chytré trasování COVID-19: Jak lidi motivovat a neodradit
Jak komunikovat vládní krizová opatření? Často je opakovat
// CREATION DATE // note the special format due to date() not functioning with other languages ?> // CREATION DATE MOVED UP ?>1. 4. 2020 IDEA anti COVID # 10 | Autoři: Václav Korbel, Vladimír Novák, Michal Šoltés, Lukáš Tóth
Více: Jak komunikovat vládní krizová opatření? Často je opakovat
Jak komunikovat s veřejností? Poznatky behaviorální ekonomie v boji proti COVID-19
// CREATION DATE // note the special format due to date() not functioning with other languages ?> // CREATION DATE MOVED UP ?>30. 3. 2020 IDEA anti COVID # 9 | Autor: Vojtěch Bartoš
Více: Jak komunikovat s veřejností? Poznatky behaviorální ekonomie v boji proti COVID-19
Iniciativa Model antiCOVID-19 pro ČR
// CREATION DATE // note the special format due to date() not functioning with other languages ?> // CREATION DATE MOVED UP ?>27. 3. 2020 Tisková zpráva