Témata
Autoři
- Bajgar Matěj
- Baránek Bruno
- Bartoš Vojtěch
- Bartušek, Daniel
- Bičáková Alena
- Boháček Radim
- Bouchal, Petr
- Bryndová Lucie
- Doleželová Pavla
- Dušek Libor
- Federičová Miroslava
- Geys Benny
- Grossmann Jakub
- Hanousek Jan
- Hrendash Taras
- Jann Ole
- Janský Petr
- Jurajda Štěpán
- Kalíšková Klára
- Kolář Daniel
- Korbel Václav
- Kořínek Otakar
- Kozubek Stanislav
- Krajčová Jana
- Macháček Vít
- Münich Daniel
- Ostrý Michal
- Palguta Ján
- Pertold Filip
- Pertold-Gebicka Barbara
- Protivínský Tomáš
- Pytliková Mariola
- Šatava Jiří
- Ščasný Milan
- Schneider Ondřej
- Semerák Vilém
- Sidorkin Oleg
- Škoda Samuel
- Slabý Jiří
- Šlegerová Lenka
- Smolka Vladimír
- Šoltés Michal
- Srholec Martin
- Švejnar Jan
- Titl Vítězslav
- Zapletalová Lucie
- Zvěřinová Iva
Korbel Václav
Pandemie covid-19 a sociálně-ekonomické nerovnosti ve vzdělávání

Miroslava Federičová, Václav Korbel
IDEA anti COVID-19 # 18
Školy byly kvůli pandemii covid-19 uzavřeny 11. března 2020 a od té doby byly nuceny přejít na výuku na dálku. Tyto nové okolnosti mohou, kromě jiného, ještě více prohloubit již tak značné nerovnosti ve vzdělávání, které v Česku patří k nejvyšším v Evropě. Ve studii se proto zaměřujeme na různé faktory, které by mohly ovlivnit průběh aktuální výuky na dálku a dopady na sociálně-ekonomické nerovnosti ve vzdělávání v Česku.
Pandemie covid-19 a sociálně-ekonomické nerovnosti ve vzdělávání
7. 5. 2020 IDEA anti COVID-19 # 18 | Autoři: Miroslava Federičová, Václav Korbel
Jak komunikovat vládní krizová opatření? Často je opakovat
1. 4. 2020 IDEA anti COVID # 10 | Autoři: Václav Korbel, Vladimír Novák, Michal Šoltés, Lukáš Tóth
Přístup domácností k nákaze a vládním opatřením: Aktuálně z terénu
25. 3. 2020 IDEA anti COVID-19 # 7 | Autoři: Václav Korbel, Vladimír Novák, Michal Šoltés, Lukáš Tóth
Zatížení školními domácími úkoly v České republice a srovnání se světem
Václav Korbel, Daniel Münich
Studie 3 | Duben 2019
Empirická studie ukazuje, že zatížení českých žáků domácími úkoly je v mezinárodním srovnání velmi nízké. Výzkum byl založen na datech z mezinárodních šetření TIMSS mezi žáky 4. a 8. tříd v přírodovědných předmětech a matematice. Ve 4. třídách stráví čeští žáci nad DÚ v průměru 13 minut na každou vyučovací hodinu, což je pod průměrem zúčastněných zemí.
Stránka 3 z 4