Témata
Autoři
- Bajgar Matěj
- Baránek Bruno
- Bartoš Vojtěch
- Bartušek, Daniel
- Bičáková Alena
- Boháček Radim
- Bouchal, Petr
- Bryndová Lucie
- Doleželová Pavla
- Dušek Libor
- Federičová Miroslava
- Geys Benny
- Grossmann Jakub
- Hanousek Jan
- Hrendash Taras
- Jann Ole
- Janský Petr
- Jurajda Štěpán
- Kalíšková Klára
- Kolář Daniel
- Korbel Václav
- Kořínek Otakar
- Kozubek Stanislav
- Krajčová Jana
- Macháček Vít
- Münich Daniel
- Ostrý Michal
- Palguta Ján
- Pertold Filip
- Pertold-Gebicka Barbara
- Protivínský Tomáš
- Pytliková Mariola
- Šatava Jiří
- Ščasný Milan
- Schneider Ondřej
- Semerák Vilém
- Sidorkin Oleg
- Škoda Samuel
- Slabý Jiří
- Šlegerová Lenka
- Smolka Vladimír
- Šoltés Michal
- Srholec Martin
- Švejnar Jan
- Titl Vítězslav
- Zapletalová Lucie
- Zvěřinová Iva
Münich Daniel
The Future of Automation and Its Implications for Educational System
12. 11. 2018 | Videozáznam semináře s profesorem Harry A. Patrinosem ze Světové banky o automatizaci a jejím vlivu na vzdělávací systémy
An International Comparison of Economic and Academic Performance of OECD Countries
Taras Hrendash, Štěpán Jurajda, Stanislav Kozubek, Daniel Münich
Web tool inspired by a study by Jurajda et al (2017) | October 2018
This application provides simple insights into the associations between the economic performance of OECD countries, their public R&D spending, and their discipline specific scientific publication performance.
Intelektuální dovednosti českých učitelů v mezinárodním a generačním srovnání
Jana Krajčová, Daniel Münich
Studie 10 | Září 2018
Tato studie mapuje úroveň a rozdíly v intelektuálních dovednostech národních populací a jejich učitelů. Nabízí tak detailní náhled na problematiku výběrovosti do učitelské profese, a to jak v mezinárodním, tak mezigeneračním srovnání.
Oborová publikační výkonnost pracovišť výzkumných organizací v České republice v letech 2011-2015
Taras Hrendash, Stanislav Kozubek, Daniel Münich
Aplikace | Červenec 2018
Interaktivní aplikace umožňující porovnávat publikační výkon a jeho trendy na úrovni výzkumných organizací a součástí vysokých škol v období let 2011-2015 na základě údajů z vládního Hodnocení 2016.
Stránka 16 z 23