Témata
Autoři
- Bajgar Matěj
- Baránek Bruno
- Bartoš Vojtěch
- Bartušek, Daniel
- Bičáková Alena
- Boháček Radim
- Bouchal, Petr
- Bryndová Lucie
- Doleželová Pavla
- Dušek Libor
- Federičová Miroslava
- Geys Benny
- Grossmann Jakub
- Hanousek Jan
- Hrendash Taras
- Jann Ole
- Janský Petr
- Jurajda Štěpán
- Kalíšková Klára
- Kolář Daniel
- Korbel Václav
- Kořínek Otakar
- Kozubek Stanislav
- Krajčová Jana
- Macháček Vít
- Münich Daniel
- Ostrý Michal
- Palguta Ján
- Pertold Filip
- Pertold-Gebicka Barbara
- Protivínský Tomáš
- Pytliková Mariola
- Šatava Jiří
- Ščasný Milan
- Schneider Ondřej
- Semerák Vilém
- Sidorkin Oleg
- Škoda Samuel
- Šlegerová Lenka
- Smolka Vladimír
- Šoltés Michal
- Srholec Martin
- Švejnar Jan
- Titl Vítězslav
- Zapletalová Lucie
- Zvěřinová Iva
Münich Daniel
A Comparative Study of Retirement Age in the Czech Republic
Jana Bakalová, Radim Boháček, Daniel Münich
Studie 3 | Červen 2015
Cílem této analýzy je identifikace rizik a možných překážek vztahujících se k rychlejšímu prodlužovanání zákonného a reálného věku odchodů do důchodu v České republice. Studie přináší první podrobní kvantitativní vhled do problematiky odchodu do důchodu a věkově determinované neúčasti na trhu práce v ČR.
Vliv informací z volebních lístků na výsledky obecních a krajských voleb
Štěpán Jurajda, Daniel Münich, Lucie Zapletalová
Krátká studie 8 | Září 2014
V naší analýze porovnáváme vliv informací z volebních lístků a volebních signálů na chování voličů při volbách do regionálních zastupitelstev v roce 2008 s jejich vlivem při volbách v roce 2010 do zastupitelstev obcí, kde voliči kandidáty často osobně znají.
Učení mučení aneb škola hrou? Srovnání obliby školy a matematiky pohledem mezinárodního šetření
Miroslava Federičová, Daniel Münich
Krátká studie 5 | Červen 2014
V této studii analyzujeme oblíbenost školy a učení se matematice mezi žáky 4., 8., 9. a 10. ročníků v evropských zemích a to na základě šetření TIMSS a PISA. Ve srovnávací analýze se zaměřujeme na případ ČR, jejíž žáci vykazují abnormálně nízkou oblibu školy a učení se matematice. Identifikujeme asociace mezi oblibou a charakteristikami žáků, učitelů a škol.
Stránka 19 z 21