Münich Daniel

Březnová nezaměstnanost v období covid-19

9. 4. 2021 Grafické znázornění vývoje nezaměstnanosti

Výluka prezenční výuky během pandemie covid-19: odhad neviditelných ekonomických ztrát

Ole Jann, Daniel Münich, Lucie Zapletalová

Studie 2 | 2021

Studie na základě kvantifikovaných odhadů dopadů na vzdělanost a předpokladů ohledně pravděpodobných hodnot klíčových parametrů vyčísluje dopad jednoho týdne absolutní výluky školní výuky. Studii doplňuje Kalkulačka odhadu finančních ztrát způsobených výlukou prezenční výuky.

Studie | Abstrakt

Únorová nezaměstnanost v období covid-19

6. 3. 2021 Grafické znázornění vývoje nezaměstnanosti

Práce z domova: možnost, nebo nutnost?

1. 3. 2021 Autoři: Jakub Grossmann, Václav Korbel, Daniel Münich

Společenský status učňovského vzdělávání v České republice: vývoj posledních 15 let a srovnání se zahraničím

Václav Korbel, Daniel Münich

Studie 1 | 2021

Česká republika má historicky silnou větev učňovského vzdělávání, do které každý rok vstupuje okolo 30 % žáků prvního ročníku středního vzdělávání. Často se debatuje, jak velký podíl žáků má studovat v učňovském vzdělávání, ale méně se zkoumá, jací žáci o něj mají zájem a jak se jejich složení mění v čase. Tato studie mapuje tyto fenomény.

Studie | Abstrakt

IDEA Zpravodaj