Korbel Václav

Pandemie a očekávání rodičů ohledně návratnosti investic do vzdělávání dětí

Václav Korbel

Únor 2023

Tato studie shrnuje dopady výluky prezenční výuky ve školách na očekávání rodičů týkající se návratnosti jejich finančních a časových investic do vzdělávání dětí.

Studie| Abstrakt CZ/EN | IDEA Talks

Pandemie a návratnost investic do vzdělávání dětí

16. 2. 2023 Nová studie "Pandemie a očekávání rodičů ohledně návratnosti investic do vzdělávání dětí" shrnuje dopady výluky prezenční výuky ve školách na očekávání rodičů týkající se návratnosti jejich finančních a časových investic do vzdělávání dětí. Změnila se očekávání rodičů a jak moc se podle nich vyplatí do vzdělávání investovat?

Intenzita používání vyučovacích metod učiteli a jejich vztah s výsledky vzdělávání

Václav Korbel

Studie 5 | 2022

Jedním ze dvou hlavních cílů národní Strategie vzdělávací politiky do roku 2030+ je proměna obsahu a způsobu výuky. Výsledky této studie naznačují, že vyučovací metody mohou ovlivňovat vzdělávací dráhy žáků.

Studie | Abstrakt | Záznam webináře | Grafika

Publikační výkonnost vědců podpořených granty GA ČR

26. 10. 2021 Přinášíme videozáznam semináře s představením nové publikace

Práce z domova: možnost, nebo nutnost?

Jakub Grossmann, Václav Korbel, Daniel Münich

Studie 3 | 2021

Studie mapuje rozsah využívání práce z domova v ČR během koronavirového roku 2020 napříč sociodemografickými skupinami. Ukazuje, jak s přechodem na práci z domova souvisí charakteristiky pracujících, jako jsou vzdělání, odvětví, pohlaví, péče o menší dítě v domácnosti. Analýza také odhaluje vnímané překážky a výhody práce z domova.

Studie

IDEA Zpravodaj