Aktuálně
Obrat nezaměstnaných zůstává velmi nízký
// CREATION DATE // note the special format due to date() not functioning with other languages ?> // CREATION DATE MOVED UP ?>10. 5. 2024 Blesková analýza vývoje registrované nezaměstnanosti k 30. dubnu 2024 na základě dat MPSV.
Rizika reformy doktorského studia
// CREATION DATE // note the special format due to date() not functioning with other languages ?> // CREATION DATE MOVED UP ?>18. 4. 2024 Nový policy brief "Rizika reformy doktorského studia" upozorňuje na potenciální problémy spojené s rozdělováním veřejné finanční podpory doktorského studia mezi vysoké školy. Jaké jsou možné slabiny připravované reformy, která má za cíl efektivitu systému výrazně zvýšit?
Matoušův efekt oborové struktury vědy v ČR
// CREATION DATE // note the special format due to date() not functioning with other languages ?> // CREATION DATE MOVED UP ?>16. 4. 2024 Jak velké jsou rozdíly ve výdajích státního rozpočtu na různé vědní obory? Proč jsou u nás společenskovědní obory podfinancované a jak jsme na tom v evropském srovnání? Podívejte se na nový díl IDEA Talks se Štěpánem Jurajdou a Davidem Klimešem.
How to encourage and develop mathematically gifted children
// CREATION DATE // note the special format due to date() not functioning with other languages ?> // CREATION DATE MOVED UP ?>15. 4. 2024 IDEA think tank of CERGE-EI and the RSJ Foundation organized a public lecture and discussion: How to encourage and develop mathematically gifted children/Jak podporovat a rozvíjet matematicky nadané děti
Více: How to encourage and develop mathematically gifted children
(Ne)zájem žáků o učitelskou profesi: mezinárodní srovnání
// CREATION DATE // note the special format due to date() not functioning with other languages ?> // CREATION DATE MOVED UP ?>28. 3. 2024 Nová studie „(Ne)zájem žáků o učitelskou profesi: mezinárodní srovnání“ mapuje ambice 15letých žáků stát se učitelem ve srovnání se zbytkem Evropy. Jak velký je zájem českých žáků o učitelskou profesi? Jaké faktory učitelské aspirace ovlivňují a jak jsme na tom v evropském srovnání?
Více: (Ne)zájem žáků o učitelskou profesi: mezinárodní srovnání
Stránka 6 z 91