Autoři
- Bajgar Matěj
- Baránek Bruno
- Bartoš Vojtěch
- Bartušek, Daniel
- Bičáková Alena
- Boháček Radim
- Bouchal, Petr
- Bryndová Lucie
- Doleželová Pavla
- Dušek Libor
- Federičová Miroslava
- Geys Benny
- Grossmann Jakub
- Hanousek Jan
- Hrendash Taras
- Jann Ole
- Janský Petr
- Jurajda Štěpán
- Kalíšková Klára
- Kolář Daniel
- Korbel Václav
- Kořínek Otakar
- Kozubek Stanislav
- Krajčová Jana
- Macháček Vít
- Münich Daniel
- Ostrý Michal
- Palguta Ján
- Pertold Filip
- Pertold-Gebicka Barbara
- Protivínský Tomáš
- Pytliková Mariola
- Šatava Jiří
- Ščasný Milan
- Schneider Ondřej
- Semerák Vilém
- Sidorkin Oleg
- Škoda Samuel
- Šlegerová Lenka
- Smolka Vladimír
- Šoltés Michal
- Srholec Martin
- Švejnar Jan
- Titl Vítězslav
- Zapletalová Lucie
- Zvěřinová Iva
Studie
Jak komunikovat s veřejností? Poznatky behaviorální ekonomie v boji proti COVID-19
// ARTICLE CREATION AND/OR MODIFICATION DATES // note the special format due to date() not functioning with other languages ?>Vojtěch Bartoš
IDEA anti COVID # 9
Nejistota a nejasné či nedůvěryhodné informace zvyšují tlak na veřejnost. Další stres společnost zatěžuje. Pravidelné denní briefingy vlády a krizového štábu mohou být dobrým zdrojem informací a zároveň mohou korigovat očekávání ve společnosti. Informace je potřeba sdělovat jednoduchým jazykem. Lidé potřebují novým nařízením rychle porozumět. Na právní formulace nemají čas a mentální kapacitu.