Autoři
- Bajgar Matěj
- Baránek Bruno
- Bartoš Vojtěch
- Bartušek, Daniel
- Bičáková Alena
- Boháček Radim
- Bouchal, Petr
- Bryndová Lucie
- Doleželová Pavla
- Dušek Libor
- Federičová Miroslava
- Geys Benny
- Grossmann Jakub
- Hanousek Jan
- Hrendash Taras
- Jann Ole
- Janský Petr
- Jurajda Štěpán
- Kalíšková Klára
- Kolář Daniel
- Korbel Václav
- Kořínek Otakar
- Kozubek Stanislav
- Krajčová Jana
- Macháček Vít
- Münich Daniel
- Ostrý Michal
- Palguta Ján
- Pertold Filip
- Pertold-Gebicka Barbara
- Protivínský Tomáš
- Pytliková Mariola
- Šatava Jiří
- Ščasný Milan
- Schneider Ondřej
- Semerák Vilém
- Sidorkin Oleg
- Škoda Samuel
- Slabý Jiří
- Šlegerová Lenka
- Smolka Vladimír
- Šoltés Michal
- Srholec Martin
- Švejnar Jan
- Titl Vítězslav
- Zapletalová Lucie
- Zvěřinová Iva
Studie
Práce z domova: možnost, nebo nutnost?
// CREATION DATE // note the special format due to date() not functioning with other languages ?> // CREATION DATE MOVED UP ?>
Jakub Grossmann, Václav Korbel, Daniel Münich
Studie 3 | 2021
Studie mapuje rozsah využívání práce z domova v ČR během koronavirového roku 2020 napříč sociodemografickými skupinami. Ukazuje, jak s přechodem na práci z domova souvisí charakteristiky pracujících, jako jsou vzdělání, odvětví, pohlaví, péče o menší dítě v domácnosti. Analýza také odhaluje vnímané překážky a výhody práce z domova.
Výluka prezenční výuky během pandemie covid-19: odhad neviditelných ekonomických ztrát
// CREATION DATE // note the special format due to date() not functioning with other languages ?> // CREATION DATE MOVED UP ?>
Ole Jann, Daniel Münich, Lucie Zapletalová
Studie 2 | 2021
Studie na základě kvantifikovaných odhadů dopadů na vzdělanost a předpokladů ohledně pravděpodobných hodnot klíčových parametrů vyčísluje dopad jednoho týdne absolutní výluky školní výuky. Studii doplňuje Kalkulačka odhadu finančních ztrát způsobených výlukou prezenční výuky.
Společenský status učňovského vzdělávání v České republice: vývoj posledních 15 let a srovnání se zahraničím
// CREATION DATE // note the special format due to date() not functioning with other languages ?> // CREATION DATE MOVED UP ?>
Václav Korbel, Daniel Münich
Studie 1 | 2021
Česká republika má historicky silnou větev učňovského vzdělávání, do které každý rok vstupuje okolo 30 % žáků prvního ročníku středního vzdělávání. Často se debatuje, jak velký podíl žáků má studovat v učňovském vzdělávání, ale méně se zkoumá, jací žáci o něj mají zájem a jak se jejich složení mění v čase. Tato studie mapuje tyto fenomény.
Studie | Abstrakt
Nechtěné plody prorodinných politik
// CREATION DATE // note the special format due to date() not functioning with other languages ?> // CREATION DATE MOVED UP ?>
Alena Bičáková, Klára Kalíšková, Lucie Zapletalová
Studie 9 | 2020
Studie vychází z vědeckého článku „(Un)intended effects of parental leave policies: Evidence from the Czech Republic“ Aleny Bičákové a Kláry Kalíškové, publikovaného v roce 2019 v časopise Labour Economics.
Vysoké náklady nízkého vzdělání v České republice
// CREATION DATE // note the special format due to date() not functioning with other languages ?> // CREATION DATE MOVED UP ?>
Jana Krajčová, Daniel Münich
Studie 8 | 2020
Ve studii formou projekcí kvantifikujeme hypotetické dopady scénářů kvalitnějšího vzdělání poskytnutého nedostatečně gramotným patnáctiletým žákům na dlouhodobý růst české ekonomiky v budoucích dekádách. Naše projekce nejsou predikcemi budoucího vývoje, ale hypotetickými trajektoriemi možného budoucího vývoje na základě současných vědeckých poznatků o kauzálních vztazích mezi úrovní vzdělanosti a ekonomickým růstem.
Další zprávy...
Stránka 11 z 45